Przejdź do treści

Proces wdrożenia

Cześć, na samym początku chciałbym serdecznie Cię przywitać 🙂
Zanim zaczniemy współpracę i przejdziemy do „właściwego” etapu, jakim jest pozyskiwanie klientów i cała otoczka z tym związana, potrzebne będzie wykonanie kilku rzeczy w ramach tzw. procesu wdrożenia.

Po pierwsze, chciałbym podkreślić, że wszyscy gramy do jednej bramki. Ty chcesz zyskać nowych podopiecznych na treningi personalne, ja z kolei chcę Ci w tym pomóc, ponieważ osiągając z Tobą super rezultaty rozwijam także swój biznes. Pochlebne opinie i referencje od klientów to zawsze duża wartość i ułatwienie w pozyskiwaniu kolejnych osób na oferowane usługi.

Właśnie dlatego chciałbym, byś wypełnił/a poniższy formularz zobowiązując się do ścisłej współpracy na wspólny sukces.

Dzięki, możemy przejść dalej! 

Tworząc dla Ciebie kampanie reklamowe będę potrzebował Twoich własnych materiałów, a dokładniej mówiąc fotografii. Jakie zdjęcia się nadadzą? Przede wszystkim muszą być one wyraźne i wysokiej jakości. Przydadzą się Twoje zdjęcia z siłowni, ale również wspólne zdjęcia z podopiecznymi, gdzie każdy jest uśmiechnięty, a także fotografie podopiecznych podczas treningu itd.. Jest to bardzo ważny element, bez którego nie będziemy mogli rozpocząć kampanii reklamowej, więc jeżeli nie posiadasz zbyt wielu takich zdjęć, umów się jak najszybciej z podopiecznymi lub znajomymi na mini-sesję na siłce. 

Jak udostępnić zdjęcia?
1. Wejdź na Dysk Google 
2. Kliknij PPM i utwórz nowy folder
3. Wrzuć
wszystkie zdjęcia jakie posiadasz i wpasowują się w powyższy opis. Mając dużo możliwości będziemy w stanie wybrać fotografie, które sprawdzą się najlepiej. 
4. Kliknij PPM na folder i wybierz pozycję „Udostępnij”, a następnie wklej tam adres email:
widort.sem@gmail.com. Pamiętaj, by nadać funkcję jako „edytujący”

Gotowe! Teraz przejdziesz do kolejnego kroku, jakim jest zakładanie menedżera firmy i konta reklamowego na Facebooku.